Cum răsplăteşte RCS RDS clienți? Cu nepăsare

Am ales aceasta companie pentru seriozitatea de care au dat dovada.


Insa, am constatat cu mare dezamăgire că un client care plăteşte la zi totul este tratat cu indiferență şi cu nepăsare.

La ghişeu totul este prezentat aşa cum vrei să auzi, iar  dupa ce ai semnat contractul,  rămâi fără serviciile pentru care plăteşti.

Astfel, in data de 29.11.2016, am TRANSFERAT contractul cu toate clauzele specificate de pe numele fratelui meu pe numele meu! Am facut transferul in Ploiesti la un punct de lucru  rcs rds de pe Blvd Republicii. Am instiintat operatorul de faptul ca am nevoie constanta de net si ca lucrez online si am fost asigurata ca,in urma transferului,  internetul nu se va deconecta. La ora 12.44 noaptea internetul a fost taiat,pentru ca s-a transferat pe numele meu. Astazi,1 decembrie, in jurului orei 13, am sunat pentru remediera problemei. Aici operatorul m-a informat ca trebuie facuta schimbarea si ca e normal sa se opreasca, intrebandu-ma daca am fost contactata pentru schimbarea cablului. I-am raspuns ca nu! Lucru asta nu mi s-a spus nici de la casierie ca trebuie solicitare. Bun... nu s-a facut asta este. Nu conteaza ca astazi am11 ore de munca nelucrate fiind absenta....Intreb daca pe data de 2 decembrie ,vineri, se poate remedia problema (?)mi se raspunde sec ca voi fi contactata daca este loc da, daca nu atunci cand va fi loc ,voi fi contactata. Pana in acest moment, nu am fost contactata de nimeni si am decis sa depun aceasta scrisoare deschisa avand un contract online de munca fiind prejudiciata materiat din momentul deconectarii de la internet!
Astept un punct de vedere al RCS-RDS.

left